Το φροντιστήριό μας...
Το φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «ΤΟΜΗ» ιδρύθηκε στον Τύρναβο τον Αύγουστο του 1983, από τον καθηγητή μαθηματικών Στέλιο Χατζηκράχτη.
Για 14 συνεχή χρόνια η έδρα του ήταν επί της οδού Καραολή - Δημητρίου, δίπλα στο Δημαρχείο.
Από τον Αύγουστο του 1997 μέχρι σήμερα στεγάζεται σε ένα νέο ιδιόκτητο χώρο έκτασης 350 τ.μ., σχεδιασμένο από την κατασκευή του για φροντιστήριο στον 2ο όροφο οικοδομής επί της Οδού Έξι, στο κέντρο του Τυρνάβου.
- Το 1983 με το ξεκίνημα της λειτουργίας του, το φροντιστήριο «ΤΟΜΗ» πρωτοπορεί για τα φροντιστηριακά δεδομένα της πόλης εκδίδοντας σημειώσεις που διανέμονται δωρεάν στους μαθητές του.
- Κερδίζει σύντομα την εμπιστοσύνη με την ουσιαστική δουλειά του και τις επιτυχίες των υποψηφίων στα Ανώτερα και Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.
- Το 1995 διανέμει δωρεάν τον πρώτο Οδηγό Σπουδών στους μαθητές, μια ενέργεια πρωτόγνωρη για τα εκπαιδευτικά δεδομένα του Νομού Λάρισας και γενικότερα της περιφέρειας.
-
Από το 1997 στους χώρους του φροντιστηρίου «ΤΟΜΗ», χτυπά η καρδιά της εκπαίδευσης στον Τύρναβο
και το σήμα κατατεθέν είναι:
Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που το προετοιμάζουν.
Κάθε σχολική χρονιά, μέχρι και σήμερα διεξάγονται ενημερωτικές εκδηλώσεις, που απευθύνονται σε γονείς και μαθητές της πόλης με θέματα:
- τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα
- τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
- τον επαγγελματικό προσανατολισμό
- την ορθή συμπλήρωση του μηχανογραφικού
με ομιλητές καταξιωμένους συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού.
- Το 1998 δημιουργείται ειδικός χώρος στις εγκαταστάσεις του εκπαιδευτηρίου, εξοπλισμένος με Η/Υ, για να καλύψει τις ανάγκες των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου. Επιπλέον οργανώνεται στους χώρους του, εργαστήριο Ελεύθερου και Γραμμικού Σχεδίου με κατάλληλο εξοπλισμό (σχεδιαστήρια) για τις ανάγκες των υποψηφίων του Γενικού και Τεχνικού Λυκείου (πρωτοπορία ίσως και πανελλαδικά) με εξειδικευμένους καθηγητές και με υψηλό ποσοστό επιτυχιών στα αντίστοιχα μαθήματα.
- Το 1999, στο τέλος της σχολικής περιόδου στον ειδικά διαμορφωμένο προαύλιο χώρο του εκπαιδευτηρίου, γίνεται η πρώτη πολιτιστική εκδήλωση, αφιερωμένη στο έντεχνο λαϊκό τραγούδι, όπου η συμμετοχή των μαθητών της πόλης είναι εντυπωσιακή. Ακολούθησαν και άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις τα επόμενα χρόνια.
- Το Μάρτιο του 2003 διοργανώνεται ημερίδα, στο Δημοτικό Θέατρο Τυρνάβου, με θέμα «Επαγγέλματα με παρόν και μέλλον» και ομιλητές, τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιά κ. Θ. Κατσανέβα και τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Ε. Γιαννακουδάκη.
- Το 2004 διεξάγονται σεμινάρια αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου, ανάλυσης της ψυχολογίας του μαθητή, συμβουλευτικής και παρουσίασης σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, με την επιμέλεια του συμβούλου Επαγγελματικού Προσανατολισμού κ. Σπύρου Μιχαλούλη.
- Το Δεκέμβριο του 2005 είναι χρονιά σταθμός για το φροντιστήριο «ΤΟΜΗ». Γίνεται μία από τις πρώτες φροντιστηριακές μονάδες στην Ελλάδα, που εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ΕΝ ISO 9001:2000 και από το 2009 με το πρότυπο EN ISO 9001:2008 και φορέα πιστοποίησης την TUV HELLAS ανεβάζοντας κατακόρυφα τον πήχυ στην παροχή ποιοτικής φροντιστηριακής εκπαίδευσης , στον Τύρναβο και όχι μόνο.
- Από το 2013 στη διοίκηση και στο επιτελείο των διδασκόντων του φροντιστηρίου «ΤΟΜΗ» συμμετέχει ενεργά και ο καθηγητής μαθηματικών Παναγιώτης Χατζηκράχτης, πτυχιούχος της Σχολής Μαθηματικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και μεταπτυχιακός του ΑΠΘ στα Θεωρητικά Μαθηματικά.
- Το 2014, 2015 και 2016 συνεχίζονται να διεξάγονται ημερίδες, με θέματα το νέο εκπαιδευτικό σύστημα στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Τυρνάβου, με μεγάλη συμμετοχή των γονέων και μαθητών της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.
Το φροντιστήριο «ΤΟΜΗ» έβαλε τη σφραγίδα του στην εκπαίδευση και οι εκατοντάδες επιτυχόντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ιδιαίτερα την τελευταία εικοσαετία δεν ήταν «κεραυνός εν αιθρία», αλλά αποτέλεσμα μεθοδικής και υπεύθυνης εργασίας όλων των συμμετεχόντων στις δομές του φροντιστηρίου.
Συνεχίζουμε με την ίδια τόλμη και αποφασιστικότητα για ποιοτική εκπαίδευση, αφουγκραζόμενοι τις σύγχρονες ανάγκες του γονέα και μαθητή.